Chcesz zostać psychologiem szkolnym? Pracujesz w szkole jako psycholog lub nauczyciel i chcesz poszerzyć swój warsztat o techniki poznawczo-behawioralne lub wiedzę niezbędną do efektywnej pracy z grupą? Przyjdź na warsztat i:

  •  poznaj pracę psychologa szkolnego od kuchni;
  • odpowiedz sobie na pytanie, czy praca w szkole jest tym, co chcesz robić;
  • poznaj zaburzenia, z jakimi najczęściej spotkać się można w rzeczywistości szkolnej;
  • wzbogać swój warsztat o techniki poznawczo-behawioralne przydatne w pracy z lękiem, depresją, niskim poczuciem własnej wartości, trudnościach w konstruktywnym wyrażaniu emocji;
  • poznaj zagadnienia niezbędne do pracy z grupą: cykl Kolba, elementy procesu grupowego, style uczenia się;
  • zainspiruj się nowymi trendami w edukacji: np. neurodydaktyką.

Zapisz się na warsztat, wysyłając e-mail na adres: m.kondys@opsychologii.pl

Dla kogo?

  • dla studentów i absolwentów psychologii, pedagogiki, edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagogiki;
  • dla psychologów i pedagogów pracujących lub chcących pracować w środowisku szkolnym;
  • dla nauczycieli i wychowawców chcących wzbogacić swój warsztat o narzędzia psychologiczne.

Informacje organizacyjne:

Miejsce: Centrum psychologiczno-coachingowe inspeerio, ul. Cicha 4/3, Poznań
Kiedy: 12 czerwca 2016 (niedziela)
Czas trwania warsztatów: 09:00-15:00
Cena warsztatu: 99 zł
W cenie: materiały szkoleniowe oraz przerwa kawowa
Numer konta, na który należy wnieść płatność za warsztat: 18 1910 1048 2668 5480 1431 0001

Zapisz się na warsztat, wysyłając e-mail na adres: m.kondys@opsychologii.pl

Prowadząca

Marta Kondys – psycholog w szkole podstawowej, wykładowca akademicki i trener. Na co dzień związana z inspeerio oraz Instytutem Dobrej Edukacji, gdzie prowadzi warsztaty psychoedukacyjne oraz pracuje indywidualnie z dziećmi i młodzieżą. Szczególnie interesuje ją psychologia pozytywna, poznawczo-behawioralna i nowe trendy w edukacji. Popularyzuje psychologię m.in. na łamach „Informatora SGB”, „Benefit HR” i bloga: www.niemategozuego.com.