Zapraszam osoby zainteresowane odkrywaniem swojego „mitu życiowego” na warsztat pracy ze snami, który pomoże Wam odkryć znaczenie wczesnych i/lub powtarzających się snów z dzieciństwa.

C. G. Jung odkrył, że sny te wywodzą się z bardzo głębokich warstw osobowości (z nieświadomości zbiorowej) i są tak ważne, że często przepowiadają los danego człowieka. Z tego wywodził przekonanie, że dziecko ma już nieświadomie psychikę człowieka dorosłego, i że od urodzenia jest tym, kim stanie się później.

Współcześnie, Arnold Mindell w rozwijanym przez siebie podejściu do pracy z ludźmi – psychologii zorientowanej na proces – pokazuje, że praca z nimi doprowadza do odkrycia naszej „wewnętrznej bajki”, „mitu życiowego”, który śnimy i realizujemy później przez całe życie. Zawiera on w sobie osiowe konflikty, z którymi przyjdzie się zmierzyć danej osobie, a także potencjały, które dobrze, żeby wykorzystała w celu harmonijnego rozwoju osobowości. W tym też podejściu będziemy pracowali ze snami na warsztacie.

Dzięki temu warsztatowi:

– będziesz mieć możliwość przyjrzenia się swoim snom z dzieciństwa i odkryć unikalny przekaz, adresowany do Ciebie samego, jaki w sobie zawierają;

– zobaczysz te sny z innej perspektywy – wykraczającej poza emocje obecne we śnie;

– uświadomisz sobie w jaki sposób to, co w tej chwili dzieje się w Twoim życiu wiąże się z wieloma różnymi wyzwaniami jakie spotykasz na Twojej drodze życiowej.

Jeśli ktoś nie pamięta swoich snów z dzieciństwa, może w analogiczny sposób pracować ze szczególnie wyraźnymi wspomnieniami z wczesnego dzieciństwa – takimi, o których można pomyśleć jak o śnie; z których, przy pomocy wyobraźni, można „stworzyć” sen.

CZAS: 29 czerwca, środa, w godz. 18-21

MIEJSCE: inspeerio, ul. Cicha 4/3, Poznań

KOSZT: 30 zł

ZGŁOSZENIA: tel. 692 889 010 e-mail: m.gendek@opsychologii.pl

PROWADZĄCY: Maciej Gendek – psycholog, psychoterapeuta. Prywatnie i zawodowo zainteresowany snami. Napisana przez niego praca magisterska dotyczy powtarzających się snów z dzieciństwa. Pracuje ze snami klientów w podejściu psychologii zorientowanej na proces.